Poradniki do pobrania

LINER

Więcej
2018/03/18 11:14 #7 przez biwes30
biwes30 odpowiedział w temacie: LINER
A ja mam na 6miesiący liner żelowy alps

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2018/03/18 12:06 #8 przez cycuss
cycuss odpowiedział w temacie: LINER
witam
musisz sobie wyjaśnić tam gdzie robisz protezę , na ten żel masz 12 miesięcy
The following user(s) said Thank You: biwes30

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2018/03/18 12:07 #9 przez cycuss
cycuss odpowiedział w temacie: LINER
tu masz od producenta Alpsa
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2018/03/18 12:10 #10 przez cycuss
cycuss odpowiedział w temacie: LINER
cos słabo widać ale jest 12 miesięcy
Załączniki:
The following user(s) said Thank You: biwes30

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2018/03/20 12:12 #11 przez JP
JP odpowiedział w temacie: LINER
Cycuss może mnie poprawić, jeżeli się mylę. 12 miesięcy jest standardową gwarancją na wady powstałe powstałe z winy producenta. Natomiast często pacjenci reklamują linery, w których żel popękał, materiał się wytarł, itp. Tego typu reklamacje są odrzucane, bo powstały przez niewłaściwe używanie (często nikt nie wytłumaczy porządnie jak należy lejek zakładać, myć) lub złe dobranie rozmiaru. Lejek, nawet źle użytkowany lub dobrany te pół roku powinien wytrzymać, więc błędnie informując pacjenta o długości gwarancji protetyk za swoje niedopatrzenia nie odpowie. Producent rozpatrujący reklamacje powinien wysłać decyzję w formie pisemnej, po co protetyk ma ryzykować, że pacjent otrzyma informację o popełnionych błędach.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2018/03/20 18:20 #12 przez cycuss
cycuss odpowiedział w temacie: LINER
witam
producent daje gwarancje na ten produkt 12 miesięcy i to producent wydaje opinie reklamowanego , żelu czy innego produktu reklamowanego , a żeby to stwierdził musimy mu wysłać reklamowany przedmiot z opisem i czysty ,jeżeli uzna reklamację to wysyła nowy produkt jeżeli nie daje pismo i jest czarno na białym napisane powód odrzucenia , moje doświadczenia z firmą ALPS z reklamacjami nie było problemów z wymianą na nowy żel nawet jak pękł , jeżeli firma pisze że ma 6 miesięcy gwarancji to wprowadza w błąd pacnięta a co gorsze także PEFRON

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Not Allowed: to create new topic.
  • Not Allowed: to reply.
  • Not Allowed: to add attachements.
  • Not Allowed: to edit your message.
Czas generowania strony: 0.299 s.

Co nowego na stronie?

Ortocentrum

Wszystkie wizyty odbywają się po wcześniejszym umówieniu terminu.

ul. Hubala Dobrzańskiego 155

05-082 Babice Nowe

tel. +48 22 637 86 11

e-mail: info@ortocentrum.com.pl

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
© 2015 Amputowani.pl. All Rights Reserved.
Designed By Fer Art