Forum

Poradniki do pobrania

wykonywanie pracy/zadań codziennych

Więcej
2015/08/25 11:13 #1 przez nina_pro
nina_pro stworzył temat: wykonywanie pracy/zadań codziennych
Witam,

chciałabym się dowiedzieć, czy protezy kończyn górnych zapewniają Wam dostateczne możliwości do kontynuowania zawodu, wykonywania zadań codziennych, czy realizowaniu hobby? Jakiego typu zadania z codziennego życia są dla Was największym wyzwaniem,a które czynności wykonujecie bez problemu? Co byście chcieli zmienić w posiadanych protezach, jeśli byłoby to możliwe Czy posiadacie wymienne protezy do różnych okazji? Jakiego typu protezy funkcjonalne/ spersonalizowane możecie znaleźć na polskim rynku i czy są one w dostępnym dla Was przedziale finansowym? Czy spotkaliście się kiedyś z podobnym do tego -> printhesis.com/about.html rozwiązaniem i czy bylibyście zainteresowani posiadaniem tego typu protezy?

Jestem studentką Wzornictwa na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych i chciałabym dowiedzieć się więcej na temat możliwości jakie dają Wam posiadane protezy. Chcę poprowadzić projekt, który mógłby pomóc użytkownikowi protezy w wykonywaniu wybranej (wybranych) czynności. Szukając informacji na temat spersonalizowanych protez natknęłam się głównie na zagraniczne rozwiązania, które są bardzo zaawansowane technologicznie, ale też niesamowicie drogie.

Będę bardzo wdzięczna za wszelkie sugestie, odczucia i doświadczenia.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Not Allowed: to create new topic.
  • Not Allowed: to reply.
  • Not Allowed: to add attachements.
  • Not Allowed: to edit your message.
Czas generowania strony: 0.354 s.

Co nowego na stronie?

Ortocentrum

Wszystkie wizyty odbywają się po wcześniejszym umówieniu terminu.

ul. Hubala Dobrzańskiego 155

05-082 Babice Nowe

tel. +48 22 637 86 11

e-mail: info@ortocentrum.com.pl

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem