witam
producent daje gwarancje na ten produkt 12 miesięcy i to producent wydaje opinie reklamowanego , żelu czy innego produktu reklamowanego , a żeby to stwierdził musimy mu wysłać reklamowany przedmiot z opisem i czysty ,jeżeli uzna reklamację to wysyła nowy produkt jeżeli nie daje pismo i jest czarno na białym napisane powód odrzucenia , moje doświadczenia z firmą ALPS z reklamacjami nie było problemów z wymianą na nowy żel nawet jak pękł , jeżeli firma pisze że ma 6 miesięcy gwarancji to wprowadza w błąd pacnięta a co gorsze także PEFRON
Cycuss może mnie poprawić, jeżeli się mylę. 12 miesięcy jest standardową gwarancją na wady powstałe powstałe z winy producenta. Natomiast często pacjenci reklamują linery, w których żel popękał, materiał się wytarł, itp. Tego typu reklamacje są odrzucane, bo powstały przez niewłaściwe używanie (często nikt nie wytłumaczy porządnie jak należy lejek zakładać, myć) lub złe dobranie rozmiaru. Lejek, nawet źle użytkowany lub dobrany te pół roku powinien wytrzymać, więc błędnie informując pacjenta o długości gwarancji protetyk za swoje niedopatrzenia nie odpowie. Producent rozpatrujący reklamacje powinien wysłać decyzję w formie pisemnej, po co protetyk ma ryzykować, że pacjent otrzyma informację o popełnionych błędach.