Poradniki do pobrania

Prośba o pomoc

Więcej
2009/04/03 06:40 #1 przez darek
darek odpowiedział w temacie: Re: Prośba o pomoc

Witam, nazywam się Anna Blichert i jestem studentką fizjoterapii na Akademii Medycznej we Wrocławiu. W przyszłym roku będę pisać pracę magisterską, której temat brzmi: "Bezsenność a amputacje" i szukam życzliwych osób, które wypełnią przygotowaną przeze mnie ankietę. Z góry informuję, iż uzyskane informacje będą wykorzystane tylko w celach naukowych i nie będą wymagane dane osobowe. Jeśli chcieliby mi Państwo pomóc, bardzo proszę o podanie maila, na który w przyszłości mogłabym wysłać ankietę. Z góry serdecznie dziękuję za poświęconą mi uwagę i pozdrawiam. Anna

Ten post zostawiam ale pozostałe o takiej samej treści usuwam - forum to nie tablica ogłoszeń !!!

Technik Ortopeda

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2009/04/01 15:43 #2 przez Malak
Malak odpowiedział w temacie: Re: Prośba o pomoc
To nie kwietniowy żart, tylko wklejałam swój post wszędzie gdzie się dało licząc na odpowiedź :)

Więcej
2009/04/01 10:25 #3 przez Bogusia 853
Bogusia 853 odpowiedział w temacie: Re: Prośba o pomoc
A już myślałam,ze mój komputer oszalał,ze powiela wszędzie ten sam tekst :-) Ale może to przesilenie wiosenne lub po prostu 1 kwietniowy żart.

Więcej
2009/04/01 05:43 #4 przez Malak
Malak stworzył temat: Prośba o pomoc
Witam, nazywam się Anna Blichert i jestem studentką fizjoterapii na Akademii Medycznej we Wrocławiu. W przyszłym roku będę pisać pracę magisterską, której temat brzmi: "Bezsenność a amputacje" i szukam życzliwych osób, które wypełnią przygotowaną przeze mnie ankietę. Z góry informuję, iż uzyskane informacje będą wykorzystane tylko w celach naukowych i nie będą wymagane dane osobowe. Jeśli chcieliby mi Państwo pomóc, bardzo proszę o podanie maila, na który w przyszłości mogłabym wysłać ankietę. Z góry serdecznie dziękuję za poświęconą mi uwagę i pozdrawiam. Anna

• Not Allowed: to create new topic.