Poradniki do pobrania

Co zrobić...?

Więcej
2013/03/10 20:24 #1 przez fardarikus
fardarikus odpowiedział w temacie: Re: Co zrobić...?
kurcze strasznie współczuje spartolonego urlopu

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2012/08/06 14:13 #2 przez Marti
Marti odpowiedział w temacie: Re: Co zrobić...?

teraz to mnie wystraszyłaś nie na żarty, też mam chyba taką stopę, wprawdzie ze stopą nie miałam jeszcze problemów ale kiedyś mi pękła śróba która miała być OTTO BOCK okazało się że w Poznaniu mnie oszukano bo śruba była zupełnie innej firmy.
Dziękuję Maćkowi za radę w razie czego będę wiedziała co robić.

ja miałam inną stopę, a też pękła, na szczęście byłam wtedy w domu, więc to chyba nie do końca zależy od firmy

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2012/07/02 21:28 #3 przez maciek
maciek odpowiedział w temacie: Re: Co zrobić...?
Sagala,

za pozno na spelnienie marzen – urlop szlag Ci trafil :-(

Nawiaz kontakt z Oessur przez warsztat ortopedyczny, ktory robil Ci proteze lub bezposrednio z Islandia (to moze nawet lepiej?). Gwarancja obejmuje co prawda tylko naprawe lub wymiane protezy, ale istnieje cos takiego jak rekojma (chyba tak to sie nazywa po polsku?). Stracilas urlop, ponioslas koszta. Niech oni Ci zaproponuja jakas rekompensate. Nie pisz czego, lub ile oczekujesz, to od nich powinna wyjsc inicjatywa.
Wiem, ze to nie zwroci Ci urlopu, ale moze chocby symbolicznie wynagrodzi rozczarowanie.

Nie pisz o tym, ze poprzednia stopa pekla po trzech latach, to nie powinno ich obchodzic. Wazne jest, ze ich stopa nie zdala egzaminu, tym powinni sie przejmowac.

Wspomnij , ze wiesz, iz Otto Bock (to ich najwiekszy konkurent) przez swoja swiatowa siec gwarantuje wymiane w ciagu 48 godzin i ze tego samego oczekujesz w przyszlosci od nich. Zwroc uwage, ze jezeli to niemozliwe, wolisz w przyszlosci zmienic marke. To nie powinno zabrzmiec jak szantaz, raczej jak informacja.

Wiem, ze cokolwiek Oessur by nie wymyslil, urlpu juz Ci nie „naprawi”. Ale powinnas dostac od nich (miedzy innymi) numer „hotline” na przyszlosc i na „wszelki wypadek” i jakas (chocby symboliczna) rekompensate.

Sprobuj.

PS. To dotyczy Twojej poprzedniej stopy. Kiedys juz tu pisalem, ze stopy po ok. trzech latach (intensywnego) uzytkowania nalezaloby wymieniac – material traci na elastycznosci i staje sie podatny na pekniecia.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  •  Avatar Autor
2012/07/02 16:57 #4 przez
odpowiedział w temacie: Re: Co zrobić...?
Ta stopa to Flex Foot Assure. W poprzednich chodziłam ponad 3 lata i naraz popękały , dlatego cieszyłam się za wyjeżdżając na tydzień , na Teneryfę udało mi się zaopatrzyć w nowe stopy. W życiu bym się nie spodziewała tego,ze nagle taki pech mnie spotka:( Maćku, gwarancja była owszem, ale pomocy znikąd:( Dzwoniłam do zakładów ortopedycznych , co mi ja montowali- nie wiedzieli co zrobić, tylko po przyjeździe kazali mi ją reklamować...dzwoniłam do ubezpieczyciela ( dodatkowo wykupiłam ubezpieczenie) z zapytaniem , na jaka pomoc mogę liczyć...to tylko kasę na rozmowę straciłam , bo ...nie wiedzą a poza tym nawet za kule inwalidzkie co tam zakupiłam, nie zwrócili:(
Złamiesz nogę, pomogą , juz nie wspomnę o refundacji leczenia, kupisz samochód- serwis działa 24/ dobę -pomoc sie znajdzie...a tu człowiek o "nowych" zdało by sie bezpiecznych stopach renomowanej firmy i po wypoczynku tylko stres:(
Nie wiem o jakie Ty pomocy piszesz i czy byłaby taka możliwość do 48 h otrzymać nową stopę w takim odległym miejscu...
Druga sprawa , to udając się z gwarancją do zakładu ortopedycznego, nie dadza Ci zastępczej stopy, mój mąż taki pomysłowy i zaradny przemienił mi na tą pękniętą i tak 2 tyg.czekałam na nową:(
Czy to normalne jest ? Moja sytuacja to prawie taka bez wyjścia.Musiałabym nigdzie sie nie ruszać przez te 2 tyg. a wymarzone wczasy raczej nie kojarza mi się ze spełnieniem marzenia.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2012/07/01 16:21 #5 przez maciek
maciek odpowiedział w temacie: Re: Co zrobić...?
Sagala,

teraz „mleko sie juz rozlalo“, ale normalnie masz gwarancje na produkt i numer telefonicznej „hotline” producenta.

Zazwyczaj wystarcza jeden telefon do producenta (lub warsztatu, ktory Ci robil proteze – oni przekaza informacje dalej), by w ciagu 48 godzin miec zastepczy element protezy.
Z koniecznosci zawodowej duzo jestem poza domem i podobna sytuacja do opisywanej przez Ciebie zdazyla mi sie w minionych latach dwukrotnie.

Raz w Tajpeh – nowa stope mialem zamontowana w kilka godzin po peknieciu i raz w Polsce, tu trwalo to nieco dluzej, ale nastepnego dnia po „wypadku” bylem znowu sprawny.

Nie wiem, czy wszyscy producenci oferuja ten service. Na pewno markowe firmy jak Oessur, Otto Bock i podobne.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2012/06/30 05:39 #6 przez cycuss
cycuss odpowiedział w temacie: Re: Co zrobić...?
Witaj
Możesz napisać jakiej firmy miałaś stopę
Ja jak wyjeżdżam na wymarzone wakacje zawsze mam protezę zapasowa może to chore ale jestem zabezpieczony
Pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Not Allowed: to create new topic.
  • Not Allowed: to reply.
  • Not Allowed: to add attachements.
  • Not Allowed: to edit your message.
Czas generowania strony: 0.227 s.

Co nowego na stronie?

Ortocentrum

Wszystkie wizyty odbywają się po wcześniejszym umówieniu terminu.

ul. Hubala Dobrzańskiego 155

05-082 Babice Nowe

tel. +48 22 637 86 11

e-mail: info@ortocentrum.com.pl

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
© 2015 Amputowani.pl. All Rights Reserved.
Designed By Fer Art