1. O regulaminie.
1. Celem niniejszego regulaminu nie jest ograniczanie swobody korzystania z forum, ani tym bardziej ograniczanie dostępu do niego komukolwiek.
2. Regulamin jest zbiorem zasad, których przestrzeganie ma pozwolić wykorzystać narzędzie jakim jest forum w sposób optymalny.
3. Regulamin ten nie jest wyłącznie wymysłem administratora, lecz wynikiem wspólnej pracy i kumulacją doświadczeń moderatorów, oraz zwykłych użytkowników forum.
4. Każdy ma prawo do wyrażenia opinii na temat niniejszego regulaminu, oraz do zaproponowania usunięcia lub dodania dowolnego paragrafu. Można to zrobić publicznie na forum w dziale "Portal Amputowani pl - jaki ma być ?" w odpowiednim temacie, lub przesłać prywatną wiadomość do administratora za pomocą mechanizmów wbudowanych w forum lub na konto email.
5. Każda osoba korzystająca z forum jest zobowiązana to przestrzegania niniejszego regulaminu.
6. Nieznajomość regulaminu nie jest wytłumaczeniem w sytuacji jego łamania.
7. Regulamin zaczyna obowiązywać w momencie jego opublikowania, a wszelkie ewentualne zmiany w nim zachodzące mają skutek natychmiastowy.
8. Zapoznać się z regulaminem można (i należy) przy rejestracji na forum.
9. Należy pamiętać, że dokonując rejestracji automatycznie zgadzamy się na przestrzeganie niniejszego regulaminu.
I. REGULAMIN FORUM
Zachowuj się przyzwoicie, odnoś się do innych z szacunkiem, nie wyśmiewaj czyjejś niewiedzy – Forum ma służyć pomocy w odnalezieniu odpowiedzi na nurtujące nas problemy i wątpliwości. Staraj się być pomocny, a jeśli Ty będziesz potrzebował pomocy, inni pomogą Tobie.
1. Staraj się poprawnie formułować swoje pytania i odpowiedzi. Zakładając temat zadbaj, aby post zawierał jak najwięcej szczegółów i objawów problemu.
2. Przed wysłaniem postu, w miarę możliwości, sprawdź jego poprawność korzystając z opcji "podgląd".
3. Staraj się pisać posty bez błędów ortograficznych, używając poprawnej polszczyzny oraz nie używaj innych kolorów czcionki i nie pisz "Caps Lockiem"
4. Tematy niezgodne z tematyką danego forum będą przenoszone do właściwego działu. Użytkownik notorycznie piszący w niewłaściwym dziale, dostanie ostrzeżenie.
5. Posty niewnoszące niczego nowego do dyskusji, zostaną usunięte. Posty w stylu: „Gdybym wiedział, to bym Ci powiedział” lub „Miałem kiedyś podobny problem, ale nie wiem, co to było” zostaną usunięte, a użytkownik piszący je dostanie ostrzeżenie. Niedozwolone jest też zakładanie tematów typu: „Jakiego dysku używasz?” lub podobnego-od tego jest dział "Ankiety"
6. Na Forum obowiązuje zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim).
7. Moderator może zamknąć temat, gdy odbiega on od problemu lub został on rozwiązany.
8. Zanim dodasz nowy temat upewnij się, że nie był on już kiedyś poruszany na Forum (użyj opcji Szukaj).
9. Na Forum obowiązuje kodowanie linków ( ), które prowadzą do jakiegokolwiek pobierania plików.
Nieprzestrzeganie tego spowoduje usunięcie tematu do kosza, a użytkownik może otrzymać ostrzeżenie.
10. Spam jest surowo zabroniony. Rozumie się przez to także reklamowanie innych for o podobnej tematyce(mowa tu o postach, podpisach).
11. Posty naruszające ten regulamin będą edytowane lub usuwane przez moderatorów bez ostrzeżenia,a użytkownik otrzyma warna, jednak w poście edytowanym, moderator ma obowiązek zamieścić przyczynę edycji innym kolorem oraz swój nick.
12. Avatar użytkownika,jak i podpis,nie może zawierać treści pornograficznych,słów wulgarnych,ani innych sprzecznych z polskim prawem.
13. Nad przestrzeganiem niniejszego regulaminu czuwają moderatorzy i administratorzy, którzy zrobią wszystko, aby na Forum panował ład i porządek.
[b]II. ZABLOKOWANIE MOŻLIWOŚCI PISANIA I BAN[/b]
1. [color=red]Niniejsze forum przeznaczone jest do wymiany poglądów oraz doświadczeń osób po amputacji kończyn dolnych.
W związku z powyższym forum nie jest przeznaczone do reklamy oraz składania ofert przez podmioty prowadzące działalność z zakresu wytwarzania sprzętu ortopedycznego i rehabilitacyjnego oraz świadczące usługi w tym zakresie.
Dotyczy to również osób pozostających z w/w podmiotami w jakichkolwiek stosunkach umownych w szczególności na podstawie umowy o pracę lub umów o charakterze cywilnym.
Wobec powyższego reklamowanie oraz składanie ofert podmiotów prowadzących działalność w zakresie wytwarzania sprzętu ortopedycznego i rehabilitacyjnego oraz świadczących usługi w tym zakresie może skutkować usunięciem internauty z forum. [/color]
2. Osoby notorycznie łamiące niniejszy regulamin będą banowane. Zablokowanie dostępu do Forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.
3. Po trzech ostrzeżeniach nałożonych na danego usera, zostaje mu zablokowana możliwość pisania postów. Sześć ostrzeżeń to ban.
4. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z moderatorami.
5. Osoby posiadające więcej niż jedno konto, zostaną bez ostrzeżenia wykluczeni z forum, po przez nałożenia bana na NICK, oraz IP.
[b]III. ADMINISTRATOR[/b]
1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane na Forum posty.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w przeznaczonym do tego dziale.
4. Administrator może wysyłać e-maile do użytkowników informując ich o zmianach na Forum lub czymś innym.
[b]Będąc użytkownikiem tego Forum, akceptujesz regulamin na nim panujący.[/b]
Wszystkie uwagi kieruj do Administracji Forum.[code] ), które prowadzą do jakiegokolwiek pobierania plików.
Nieprzestrzeganie tego spowoduje usunięcie tematu do kosza, a użytkownik może otrzymać ostrzeżenie.
10. Spam jest surowo zabroniony. Rozumie się przez to także reklamowanie innych for o podobnej tematyce(mowa tu o postach, podpisach).
11. Posty naruszające ten regulamin będą edytowane lub usuwane przez moderatorów bez ostrzeżenia,a użytkownik otrzyma warna, jednak w poście edytowanym, moderator ma obowiązek zamieścić przyczynę edycji innym kolorem oraz swój nick.
12. Avatar użytkownika,jak i podpis,nie może zawierać treści pornograficznych,słów wulgarnych,ani innych sprzecznych z polskim prawem.
13. Nad przestrzeganiem niniejszego regulaminu czuwają moderatorzy i administratorzy, którzy zrobią wszystko, aby na Forum panował ład i porządek.
II. ZABLOKOWANIE MOŻLIWOŚCI PISANIA I BAN
1. Niniejsze forum przeznaczone jest do wymiany poglądów oraz doświadczeń osób po amputacji kończyn dolnych.
W związku z powyższym forum nie jest przeznaczone do reklamy oraz składania ofert przez podmioty prowadzące działalność z zakresu wytwarzania sprzętu ortopedycznego i rehabilitacyjnego oraz świadczące usługi w tym zakresie.
Dotyczy to również osób pozostających z w/w podmiotami w jakichkolwiek stosunkach umownych w szczególności na podstawie umowy o pracę lub umów o charakterze cywilnym.
Wobec powyższego reklamowanie oraz składanie ofert podmiotów prowadzących działalność w zakresie wytwarzania sprzętu ortopedycznego i rehabilitacyjnego oraz świadczących usługi w tym zakresie może skutkować usunięciem internauty z forum.
2. Osoby notorycznie łamiące niniejszy regulamin będą banowane. Zablokowanie dostępu do Forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.
3. Po trzech ostrzeżeniach nałożonych na danego usera, zostaje mu zablokowana możliwość pisania postów. Sześć ostrzeżeń to ban.
4. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z moderatorami.
5. Osoby posiadające więcej niż jedno konto, zostaną bez ostrzeżenia wykluczeni z forum, po przez nałożenia bana na NICK, oraz IP.
III. ADMINISTRATOR
1. Administrator ma prawo zmienić regulamin.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane na Forum posty.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w przeznaczonym do tego dziale.
4. Administrator może wysyłać e-maile do użytkowników informując ich o zmianach na Forum lub czymś innym.
Będąc użytkownikiem tego Forum, akceptujesz regulamin na nim panujący.
Wszystkie uwagi kieruj do Administracji Forum.