Poradniki do pobrania

Proteza Stopy

Więcej
2013/03/29 08:12 #1 przez wozny12
wozny12 odpowiedział w temacie: Re: Proteza Stopy
Dziękuje za odpowiedzi, po świętach jestem umówiony z lekarzem podobno zna dobrego protetyka.

Życzę wszystkim wesołych świąt, dziękuje jeszcze raz za odpowiedzi wezmę wszystko pod uwagę!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2013/03/27 14:20 #2 przez piotr33
piotr33 odpowiedział w temacie: Re: Proteza Stopy

Witam, faktycznie w Twoim przypadku amputacja będzie najlepszym rozwiązaniem. Moja wyglądała podobnie, miałem wypadek motocyklowy w wyniku którego najbardziej ucierpiało podudzie. Ortopeda cudak który mnie prowadził najchętniej wypchnąłby mnie w podobnym stanie do Twojego do domu. Po odpowiednich konsultacjach i badaniach okazało się jednak, że nie ma szans na uratowanie nogi. Zaprotezowany jestem już 2,5roku i mogę powiedzieć, że życie wróciło w dużym stopniu do normy. Najważniejsze jest to, że nadal mogę śmigać motocyklem :-D
Co do oprotezowania za tę kwotę zapewne dobierzesz sobie coś dobrego, albo i dwie. Mogę Ci polecić firmę OrtoPartner z Gdańska miałbyś jednak 300km do nich. Osobiście poznałem Pawła z Gdańska, który również się u n ich zaopatruje i wiele innych osób z całej polski. Moim skromnym zdaniem są dobrzy w tym co robią.

szukal z trójmiasta ,to jak 300 km ???

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2013/03/27 14:13 #3 przez ania3111
ania3111 odpowiedział w temacie: Re: Proteza Stopy